Siemens ET475MY11E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens ET475MY11E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Elle 26-11-2015
Geschreven voor: Siemens ET475MY11E

Met de juiste olie (rijstenolie) is dit een ideaal apparaat om het in de keuken erbij te hebben. Je kunt er echt alles op bakken! Een gebakken ei, wokken gewoon vlees vis groentes alles erop. Maar ook een heerlijk lapje vlees kun je uitstekend erop bakken.

Ook is het ideaal om eten warm te houden, ook de verdeling in de 2 platen is ideaal.

Wij zijn er erg tevreden over en de tip die we bij siemens kregen om na gebruik als de plaat iets is afgekoeld hierop een scheutje spa rood te doen is echt een hele goed tip. De plaat is daardoor heel makkelijk schoon te maken.

Zeker een aanrader!

Jarcy 04-04-2015
Geschreven voor: Siemens ET475MY11E

erg leuk om gezellig te tafelen. veel mogelijkheden! top design. Handig in gebruik en makkelijk schoon te maken(koud water)